Zoek

Hier kunt u terecht met uw klachten

Bent u niet tevreden over uw woning en de dienstverlening van Vivare, dan kunt u een klacht indienen. Vivare zoekt samen met u naar een oplossing. Bent u ontevreden over de oplossing, dan kunt u naar een onafhankelijke klachtencommissie gaan. Afhankelijk van het onderwerp gaat u naar:

  1. De regionale klachtencommissie voor klachten over (medewerkers van) Vivare.
  2. De landelijke huurcommissie bij geschillen over huurprijs, onderhoud en servicekosten
  3. De beroepscommissie woonruimteverdeling Stadsregio Arnhem Nijmegen voor klachten over de wijze waarop Vivare uitvoering geeft aan het woonruimteverdeelbeleid

Altijd eerst contact met Vivare
Vivare wil haar dienstverlening zo goed mogelijk afstemmen op uw wensen. Voor alle klachten geldt: neem eerst contact met ons op. Want pas dan kan Vivare iets doen. Uw klacht stuurt u naar Postbus 5265, 6802 EG Arnhem of mail uw vraag. Wij gaan zorgvuldig om met uw klacht en zijn erop gericht om samen met u tot een oplossing te komen.

Kijkt u hier voor meer informatie over de verschillende klachtencommissies.




Mijn vraag staat er niet bij

Wilt u meer informatie of zit uw vraag er niet bij? Neemt u dan contact met ons op.

Nieuws
Start bouw 52 sociale huurwoningen in Sc...
Lees verder >

In gesprek over duurzame woningen
Lees verder >

Opinie: zorg over afname leefbaarheid en...
Lees verder >

Opname Binnenzijde Woningen
Lees verder >