Zoek

Vivare treedt op tegen agressie

Onze maatschappij verhardt. Steeds vaker hoor je over agressie en geweld tegen bijvoorbeeld ambtenaren, winkel- of ambulancepersoneel. Helaas hebben wij daar ook mee te maken. Wij vinden het belangrijk dat we respectvol met elkaar omgaan. En wat er ook gebeurt, we blijven rustig en fatsoenlijk tegen elkaar. Ongewenst gedrag, agressie en geweld lost volgens ons namelijk helemaal niets op. Sterker nog, vaak is er dan geen gesprek meer mogelijk. We accepteren daarom geen enkele vorm van ongewenst gedrag, agressie en geweld. Krijgen onze medewerkers hier toch mee te maken, dan zorgen wij voor goede begeleiding van de medewerker. Daarnaast spreken wij de klant aan op het gedrag en volgt een sanctie als dat nodig is.

Vivare heeft een gedragscode. Daarin staat hoe medewerkers, bezoekers en klanten van Vivare met elkaar omgaan. Deze code draagt bij aan het voorkomen van ongewenst gedrag, agressie en geweld en beoogt respectvol gedrag. 

Onze gedragscode is:
Medewerkers, bezoekers en klanten van Vivare behandelen elkaar altijd en overal met respect. We houden ons aan de algemeen erkende omgangsvormen en staan elkaar rustig en fatsoenlijk te woord. Dit geldt voor contact per telefoon, per mail, tijdens een huisbezoek, in de wijken en bij een bezoek aan ons kantoor.


 

Nieuws
In gesprek over duurzame woningen
Lees verder >

Opinie: zorg over afname leefbaarheid en...
Lees verder >

Opname Binnenzijde Woningen
Lees verder >

Jaarverslag 2016: Betaalbaarheid betaalt...
Lees verder >