12 resultaten gevonden

Contact in uw wijk

Heeft u vragen over uw buurt en wilt u hierover met ons in gesprek? Dat kan. In een aantal wijken hebben we een spreekuur. Loopt u gerust binnen.

U kunt ook een afspraak maken met de wijkbeheerder. In sommige gebouwen hebben we een huismeester. De wijkbeheerders en huismeesters hebben verschillende taken. Hieronder vindt u meer informatie.

Pagina

Overlast

Heeft u problemen met buren? Bijvoorbeeld door lawaai van muziek of een blaffende hond? Dat is vervelend. Ga altijd eerst zelf in gesprek en probeer het samen met uw buren op te lossen. Lukt dat niet? Dan kunt u contact met Vivare opnemen. Wij geven u graag advies.

Pagina

Servicekosten

Servicekosten zijn kosten die bovenop de huur komen. Bijvoorbeeld voor schoonmaak, liftonderhoud of voor de huismeester. U kunt ook servicekosten betalen voor gas, water en elektriciteit. Niet alle huurders betalen servicekosten, in uw huurcontract staat of u servicekosten betaalt en waarvoor.

Pagina

Brandveiligheid

Brandveiligheid is voor Vivare een heel belangrijk onderwerp. We nemen de nodige maatregelen om de brandveiligheid in al onze gebouwen zo goed mogelijk te waarborgen. Dit doen we met technische maatregelen. Maar we kunnen het niet alleen.

Ook onze bewoners hebben een belangrijke taak om ervoor te zorgen dat vluchtroutes, galerijen en algemene ruimtes vlucht- en brandveilig zijn. De medewerkers van Vivare zijn zich bewust van brandveiligheid en signaleren niet alleen mogelijke obstakels, maar handelen er ook naar om deze te (laten) verwijderen. Op deze pagina leest u onder andere over vernieuwde wet- en regelgeving, rookmelders en regels rondom open vuur.

Pagina