Vivare wooncomplex
Vorige
record_voice_over

Nieuw | de schoonmaak-app

Vanaf 1 september 2021 kunnen de bewoners van de wooncomplexen van Vivare gebruik maken van een schoonmaak-app. In deze app vindt u informatie over de schoonmaak in uw gebouw. 

Asito | nieuw bedrijf met de vertrouwde gezichten

Vanaf 1 september 2021 werkt Vivare samen met Asito, onze nieuwe partner voor de schoonmaak van de wooncomplexen van Vivare. 

Doordat Asito de schoonmakers van het vorige bedrijf heeft overgenomen, hebben zij hun baan behouden. Een nieuw bedrijf, maar met dezelfde gezichten. Wel zo vertrouwd! 

TranspaClean | schoonmaak-app voor bewoners

Om onze bewoners van onze wooncomplexen meer inzicht te geven in de schoonmaak, is er een app ontwikkeld. Deze app van TranspaClean gebruiken we op dit moment alleen in de wooncomplexen van Vivare. 

Bewoners van onze wooncomplexen kunnen het schoonmaakrooster van hun wooncomplex bekijken, de werkzaamheden volgen en feedback geven via het doen van een melding. 

Heeft u een klacht of compliment over de schoonmaak? Doe dan een melding via de app! 

Een mail sturen naar klant@vivare.nl kan ook.

Informatiefolder | Meer weten over hoe de app werkt?

Onderbezetting | dienstverlening aangepast

Tot en met VR 14 JAN 2022 is onze dienstverlening aangepast. Telefonisch zijn wij bereikbaar tussen 9.30 en 15.00 uur. De wachttijd voor reguliere reparaties en inspecties is 8 weken. 

close