Achterkant auto
Vorige
record_voice_over

Wie komt er bij u langs om de reparatie uit te voeren?

Vivare doet sommige reparaties zelf. Hiervoor hebben wij onze servicemedewerkers. Maar voor veel reparaties werken wij samen met een aantal aannemers. We doen dit met De Variabele, Bumé en Soople. Dan komt er dus een collega van één van deze aannemers voor uw reparatie. Uiteraard mag u deze medewerker ook vragen zich te legitimeren voordat hij bij u binnenkomt.
 
U ontvangt altijd een bevestiging via e-mail van Vivare als u een reparatieverzoek heeft gedaan. Zo weet u precies wanneer onze servicemedewerker bij u komt. Hebben wij uw reparatieverzoek bij onze aannemer neergelegd? Dan ontvangt u het telefoonnummer zodat u met uw vragen meteen terecht kunt bij de juiste partij. U mag dan rechtstreeks bellen met de aannemer. Heeft u een kaartje in de brievenbus gekregen met het verzoek contact op te nemen? Ook dan neemt u rechtstreeks contact op. U wordt meteen geholpen en hoeft dan niet eerst naar Vivare te bellen.

De Variabele voor Duiven, Westervoort, Loo, Groessen en Elst
T 0800 - 7101 of mail naar vivare.reparatie@devariabele.nl

Bumé voor Rheden, De Steeg, Spankeren, Oosterbeek, Heveadorp, Wolfheze, Heelsum, Velp, Dieren en Ellecom
T 026 – 741 07 41 of mail naar opdrachtbon-vivare@bume.nl

Soople voor Arnhem
T 088 – 588 60 84 of mail naar service@soople.nl






Gerelateerde artikelen

Langere wachttijden

Het duurt op dit moment langer voordat u reactie van ons krijgt. Dit komt vooral voor bij uw aanvragen voor eigenwijs verbouwen en bij uw reparatieverzoeken.

close

Dienstverlening aangepast

Onze dienstverlening is aangepast. Telefonisch zijn wij bereikbaar tussen 9.30 en 15.00 uur. De wachttijd voor reparaties en inspecties is 2 weken. 

close