15.jpg
Vorige
record_voice_over

Wat gebeurt er als ik mijn woning niet goed achterlaat?

Zien we bij de eindcontrole dat u de woning niet goed heeft achtergelaten? Dan bieden we soms de mogelijkheid dit zelf te herstellen. Over de extra periode betaalt u huur. Krijgen we geen contact met u? Of voert u het werk niet of niet goed uit? Dan herstellen wij het op uw kosten.

  • Wat kost het als Vivare werk uitvoert?

Het kan zijn dat u herstelwerk niet wilt of kunt uitvoeren. Dan doen wij dat voor u. Daarna ontvangt u van ons een rekening. In onze Prijslijst vindt u een algemeen overzicht van de kosten. Wilt u precies weten wat u moet betalen? Kijk dan op het opnameformulier. Deze vindt u bij de mail die u ontvangt na de opname van uw woning.

  • Wat doe ik als ik vragen heb over het achterlaten van de woning?

Neem dan altijd contact op met de medewerker die bij u thuis was voor de opname. Voorkom onnodige kosten, de medewerker denkt graag met u mee! De gegevens van de medewerker staan in de mail die u na de opname heeft ontvangen.

Heeft u geen gegevens van de medewerker? Bel dan het algemene nummer van het bedrijf dat bij u was. Of mail naar het algemene mailadres. Hieronder vindt u de gegevens.

Soople
Telefoonnummer 088 588 60 84
of mail naar service@soople.nl

De Variabele
Telefoonnummer 0800 7101 of mail naar vivare.reparatie@devariabele.nl

Bumé Bouw en Onderhoud
Telefoonnummer 026 741 0 741
of mail naar opdrachtbon-vivare@bume.nl

Gerelateerde artikelen

Dienstverlening aangepast

Onze dienstverlening is tijdelijk aangepast. Telefonisch zijn wij bereikbaar tussen 9.30 en 15.00 uur. De wachttijd voor reguliere reparaties en inspecties is 2 weken. 

close