15.jpg
Vorige
record_voice_over

Wat gebeurt er tijdens de opname van uw woning?

Heeft u de huur opgezegd? Dan ontvangt u daarna een mail met een afspraak voor de opname van uw woning. Hier leggen we uit wat dat betekent.

Er komt een medewerker om samen met u de woning te bekijken
U spreekt met elkaar af hoe u de woning achterlaat. Deze afspraken schrijven we voor u op en u zet daar uw handtekening onder. Dit noemen we het opnamerapport. U ontvangt het opnamerapport per mail.

Nog een paar tips:

  • Lees vooraf de folder ‘Achterlaten van de woning’. Daarin staat veel informatie. Bijvoorbeeld over de afspraken en over kosten. Lees deze folder voordat de medewerker uw woning komt bekijken.
  • Zorg dat u voldoende tijd heeft voor de opname. Het bekijken van de woning en het maken van afspraken duurt ongeveer 1,5 tot 2,5 uur.
  • Heeft u na de opname van uw woning nog vragen? Neem dan contact op met de medewerker die de opname heeft gedaan. Dan weet u zeker dat u de afspraken goed nakomt en komt u niet voor verrassingen te staan.

Gerelateerde artikelen

Dienstverlening aangepast

Onze dienstverlening is tijdelijk aangepast. Telefonisch zijn wij bereikbaar tussen 9.30 en 15.00 uur. De wachttijd voor reguliere reparaties en inspecties is 2 weken. 

close