
Wat gebeurt er tijdens de opname van uw woning?
Heeft u de huur opgezegd? Dan ontvangt u daarna een mail met een afspraak voor de opname van uw woning. Hier leggen we uit wat dat betekent.
Er komt een medewerker om samen met u de woning te bekijken
U spreekt met elkaar af hoe u de woning achterlaat. Deze afspraken schrijven we voor u op en u zet daar uw handtekening onder. Dit noemen we het opnamerapport. U ontvangt het opnamerapport per mail.
Nog een paar tips:
- Lees vooraf de folder ‘Achterlaten van de woning’. Daarin staat veel informatie. Bijvoorbeeld over de afspraken en over kosten. Lees deze folder voordat de medewerker uw woning komt bekijken.
- Zorg dat u voldoende tijd heeft voor de opname. Het bekijken van de woning en het maken van afspraken duurt ongeveer 1,5 tot 2,5 uur.
- Heeft u na de opname van uw woning nog vragen? Neem dan contact op met de medewerker die de opname heeft gedaan. Dan weet u zeker dat u de afspraken goed nakomt en komt u niet voor verrassingen te staan.