Wilt u een reparatie doorgeven, overlast melden of bezwaar maken?
Hieronder leest u op welke pagina u dat kunt regelen:
Is er iets kapot in uw woning en wilt u dat laten repareren? Klik dan op: 'Reparatie melden’.
Heeft u overlast van buren en lukt het niet om dit zelf op te lossen? klik dan op: 'Overlast melden'.
Bent u het niet eens met de hoogte van uw huur en wilt u bezwaar maken? Klik dan op: 'Huurprijs aanpassen'.
Wilt u een klacht melden of een compliment doorgeven?
Dat kunt u hieronder direct regelen. We horen uw mening graag. Het helpt ons om dingen beter te doen. Bij een klacht zoeken we samen naar een oplossing.
Klacht melden of compliment doorgeven
Bent u huurder van Vivare en wilt u een klacht of compliment melden? Klik dan hiernaast op de knop 'Nu mijn mening geven'.
Klacht of compliment melden als niet-huurder
Bent u geen huurder van Vivare of geen huurder meer? En wilt u een klacht melden of compliment doorgeven? Klik dan hiernaast op de knop 'Nu mijn mening geven'.
Heeft u een klacht gemeld? En bent u niet tevreden met ons antwoord?
Dan kunt u uw klacht laten beoordelen door een andere organisatie. Hier kunt u naar toe voor advies:
De regionale Klachtencommissie Woningcorporaties: als u een klacht heeft over de aanpak van Vivare;
De Huurcommissie: als we het niet eens worden over het onderhoud, de huur of de servicekosten;
De Bezwaarschriftencommissie gemeente Arnhem: als u het niet eens bent met een besluit van de urgentiecommissie.