15.jpg
Vorige
record_voice_over

Wat gebeurt er als ik mijn huur opzeg?

Na het opzeggen van de huur ontvangt u van ons een mail

  • Daarin staat wat de einddatum is van uw huurcontract;
  • En er staat in wanneer er iemand komt om uw woning te bekijken.

Een medewerker bespreekt met u hoe u de woning achterlaat

  • De medewerker loopt dan samen met u door de woning;
  • Houdt u er rekening mee dat deze afspraak 1,5 tot 2,5 uur duurt
  • We plaatsen een sleutelkastje bij uw voordeur (of bij de algemene ingang).

Na de opname ontvangt u een mail van de medewerker die bij u was. In de mail staat:

  • Wat de afspraken zijn voor het achterlaten van de woning;
  • Met wie u contact op kunt nemen voor vragen.

U maakt de woning in orde volgens de gemaakte afspraken

  • Lukt dit niet of heeft u vragen? Neemt u dan contact op met de medewerker die bij u was voor de opname van uw woning. We denken graag met u mee.
  • Bent u klaar? Dan sluit u de woning af en legt u één sleutel van de voordeur in het sleutelkastje. De andere sleutels legt u in de keukenla. Na de einddatum controleren wij de woning.

Na de eindcontrole van uw woning ontvangt u een mail

  • Dan weet u of u de woning goed heeft achtergelaten.
  • Heeft u de woning niet goed achtergelaten? Dan staat dat in de mail. U weet dan dat we kosten maken om de woning in orde te maken. Deze kosten betaalt u aan ons terug.

U ontvangt een brief waarin staat of u geld ontvangt of moet betalen aan Vivare

  • U ontvangt ook een brief als u niks aan ons hoeft te betalen en niks van ons ontvangt.

Handige links

Gerelateerde artikelen

Dienstverlening aangepast

Onze dienstverlening is tijdelijk aangepast. Telefonisch zijn wij bereikbaar tussen 9.30 en 15.00 uur. De wachttijd voor reguliere reparaties en inspecties is 2 weken. 

close